dinsdag 21 mei 2013

Verslag Potetos 3 - Eems Boys 3


Potetos  – Eems Boys

Lekker voetballen op woensdag. Ooit misschien? Wat  we deze avond te zien hebben gekregen was wel van het laagste niveau wat ik de laatste tijd heb gezien en kan je zeggen we hebben al wel eens bagger gespeeld. Probeer dan maar eens gemotiveerd te raken om een verslag te maken.
 

 
 Ik heb geprobeerd even te wachten met daarbij de gedachte dat deze avond langzaam een vage herinnering zou worden. Dat langzaam de heerlijke zomeravondpotjes die we in het verleden wel hebben gebald weer op de voorgrond zouden treden en er een fantastisch heröisch verslag van gemaakt kon worden. Maar toen dacht ik weer aan Ericje en boem alles weg. Cijfers moesten er gegeven worden. Ik zou het niet meer weten. Collectief een dikke onvoldoende met een enkele uitschieter een beetje naar boven en Ericje dik naar beneden. Toch lag het niet alleen aan Ericje echter was zijn voetbal kenmerkend voor het derde elftal deze avond en misschien ook wel te vaak dit seizoen.

Normaal wil je altijd ook nog iets positiefs melden. Ik kijk naar buiten en zelfs dat lukt niet. Het enige positieve die week gebeurde op donderdagavond. Heren nog bedankt voor de felicitaties en Eltjo, je meter was goddelijk. Wat een avond, wat een strijd en uiteindelijk een meer dan verdiende winnaar van de Nederlandse beker. Een HOOFDprijs!!!

Uitslag Potetos 1 en Eems Boys 7. Nul punten…..

Met vriendelijke groet, Onno

Geen opmerkingen:

Een reactie posten