maandag 1 oktober 2012

Verslag De Vogels 3 - Potetos 3

Scheid(s)lijster,

anti- thee meeuw,

lege ballen kievit,

buitenspel vlaggende tjif tjaf, zo even een aantal namen van vogels die ik liever niet spot.

We speelden afgelopen zaterdag een uitwedstrijd bij vv de vogels en die was pittig..



Weer een veel te jonge ploeg als je het mij vraagt om tegen te voetballen dus weer een middagje kijken hoe je met z'n allen probeert de schade zo beperkt mogelijk te houden..

Niks aan maar ja, wat doe je eraan?

Ik geef toe dat we de eerste helft hadden mogen scoren maar over het algemeen kwamen we totaal niet aan voetballen toe, althans niet wat ik gewend ben van potetos 3...

Van het kastje naar de muur. Gadverdamme....niks aan!!!

Dit gaf mij een zeer slecht en voetbal onwaardig gevoel en toen ik na afloop ook nog eens hoorde van de tegenstander dat we een goede spits misten zakte mij echt het lood in de schoenen.

Helemaal de P in en dat terwijl het eigenlijk maar 1-0 is geworden.

Op zich is een 1-0 nederlaag best knap en verliezen ook niet erg maar het gaat me te moeizaam tot nu toe...het is momenteel gewoon niet wat het geweest is..

En dat is waarschijnlijk waar ik zelf het meeste moeite mee heb...om te accepteren dat we niet meer zo goed zijn als team dan dat we geweest zijn.

De overtuiging, de automatismen, de snelheid,,de lol,,,de winst etc....het is er minder.


Sorry, beetje negatief misschien, maar zo ervaar ik het...in het veld althans..

(mamio uitgezonderd)

Wat betreft de training....super!!!Niks dan lof!!

Dus daarom stel ik voor dat ik alleen nog train en die wedstrijden meedoe die we overtuigend winnen.

 
Wilfred.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen