maandag 10 september 2012

Verslag Mamio 2 - Potetos 3 (beker)


Bekerwedstrijd Mamio 2 – Potetos 3

Zaterdag rond half 5 was onze laatste bekerwedstrijd tegen Mamio. Een gelijkspel was voldoende. Voor de aftrap werd er door beide partijen afgesproken dat we geen 2x 45 min maar 2x 35 min zouden “voetballen”. Was dit een voorbode voor wat we te zien zouden krijgen?



Het begin was dramatisch en oude gewoontes, lekker zeiken, vierden hoogtij. Na verloop 1e helft ging het langzaam aan wat beter. Met nadruk beetje beter(minder slecht mag ook). Het zal wel aan het late tijdstip hebben gelegen of dat we allemaal dachten, een gelijkspel is toch voldoende. Uiteindelijk was het Dario die de ban brak en met een geweldige actie zorgde voor 0-1 voor.
Na rust werd er wat gewisseld. Het spel bleef zwak, echter Mamio kon daar weinig tegenin brengen.
Misschien waren we toch minder slecht dan we dachten(ik dacht). Mamio kwam fortuinlijk op 1-1 en beide partijen hadden daarna eigenlijk wel zoiets van genoeg. De 35 minuten vol gemaakt en middels een toch verdiende 1-1 zijn we door in de beker. Uiteindelijk het belangrijkste. Resultaat telt.
Ik had een aantal mensen tot de bodem willen afzeiken nav hun dramtische spel. Misschien is het de tijd die ervoor heeft gezorgd dat het verslag enigszins soft is uitgepakt. Overigens nog excuses voor het late aanleveren. Eindelijk de kids van computer gekregen(slap excuus). Misschien dat ik niet wil meegaan in het afzeiken. Of is het dat ik eerst zelf in de spiegel moet kijken? Lijkt me dat we zeker als team beter kunnen en gaan spelen.
Groetjes,

Onno

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen