dinsdag 29 mei 2012

Verslag Potetos 2 - Helpman 2 5-0


Potetos 2 – Helpman 2                            19 mei 2012



Ten eerste mijn excuses voor het late verslag. Afgelopen week was dusdanig zonnig(en warm) dat het onmogelijk was iets op papier te zetten. Misschien ook wel omdat er tegenwoordig in het veld verzocht wordt om een verslag te maken. Tja, lekker bezig leider van de dag. Is gelijk ook mijn excuus voor de zeer slechte prestatie.




Dan is natuurlijk de vraag wat we nog weten van deze wedstrijd? Gewonnen met 5-0(rust 1-0).


Man of the match was onze aanvoerder/trainer Remi. Uiteraard is dit scorebordjournalistiek. Met 3 goals, waarvan de laatse enigszins met geluk, had hij een belangrijk aandeel is deze verdiende overwinning. Een leuke sportieve pot, ondanks dat er toch wel degelijk iets op het spel stond. Linker of rechterrijtje! Op zich Potetos 2 onwaardig om in res 4e klasse 6e te worden, maar goed met al die blessures en steeds ouder wordende spelers geen schande.
En dan is het jaar, op het lagere elftal toernooi en teamuitje na, voorbij. 2(inmiddels 3) leiders die mochten ervaren hoe het is een jaartje potetos 2 op de been te houden. Ondanks de vele afwezigen om wat voor reden dan ook is dat prima gelukt. Mijn complimenten daarvoor heren.
En nu maar zien met welke spelers we het nieuwe seizoen in gaan. Sebas gaat het hogerop proberen. Bedankt voor al het sloopwerk de afgelopen jaren en vooral veel succes!
Verder maar zien wie we nog meer moeten bedanken? Uiteraard hoop ik dat de meeste toch weer gewoon doorgaan(niet iedereen!) om er een gezellig seizoen van te maken! Ik heb er ondanks wat twijfels weer veel zin in. 
Wil ik vanaf deze plek ook nog Chris v feliciteren met de geboorte van zijn zoon. Net zo snel met (iets) meer techniek wordt het vast een topper.



Groet,


Onno




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen