maandag 7 mei 2012

Verslag Potetos 2 - De Vogels 2 1-5

Potetos 2 - De Vogels 2 Einduitslag 1-5

Aan mij werd de schone taak toebedeeld om het verslag van de wedstrijd tegen De Vogels te maken. Het is nu maandagavond, de wedstrijd zit erop en ik ben druk op zoek naar een stukje inspiratie die niet komen wil. Over de wedstrijd kan en wil ik kort zijn. Onze tegenstander was jong en goed, en wij zijn het dit seizoen niet.



Zoal ik al zei, op zoek naar inspiratie. Nu ik, onder het genot van een kopje koffie, bedenk waar ik het allemaal wel niet over wil hebben, hoor ik op de radio een nummer van Peter Koelewijn (of de Rockets er bij waren weet ik niet, is ook niet belangrijk). Muzikaal niet helemaal mijn smaak, maar uit verveling luister ik naar de tekst. En bij het refrein denk ik ja, hier verwoord iemand volgens mij ons elftalgevoel zo doeltreffend en op een manier zo als ik het niet kan beschrijven, dat ik jullie de tekst niet wil onthouden:
Je wordt ouder pappa, geef ´t maar toe
Je wilt er alles aan doen, maar je weet niet hoe
Je wordt ouder pappa, je wordt ouder pappa
Je wordt ouder pappa, geef ´t maar toe
Je bent nog snel maar ook eerder moe
Je wordt ouder pappa, je wordt ouder pappa

Jacco

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen