woensdag 23 november 2011

Verslag van de wedstrijd Helpman 2 - Potetos 2 3-2

Helpman uit,

Je hoort wel eens de term gezellig met de vrouw op zaterdag middag naar de Ikea ,
Nou, afgelopen Zaterdag wou ik dat ik er gelopen had.





Heerlijk dagdromen achter zo’n geile Ikea kar en bij de uitgang een soft-ijsje van 50 cent.
Nee, helaas stond ik op het voetbalveld zaterdag middag, Helpman uit.
Hoe kan het toch dat waneer je ergens van te voren zo’n zin in hebt het zo totaal tegen kan vallen?
Ligt het aan de drank de avond ervoor?
Ligt het aan het vele roken of is het misschien de sex?
Ik zou het zelf echt niet weten want ik doe aan geen van 3...
Er werd dus verloren met 3-2 Zaterdag middag bij Helpman en om het maar even grof te zeggen:
Het was een echte kut wedstrijd!“
En nu ik dat woord toch op papier zet …wat is het ook eigenlijk een mooi woord of een mooi iets!
En dan hebben we het nog niet eens over kutknorren, maar ik dwaal af.
Niet alleen een verslagje maken van de wedstrijd maar ook de tas met kleding wassen na deze nederlaag was voor mij een mooi sinterklaas kado.
Heb ik onze wasmachine thuis net goed geprogrammeerd dat ie op Woensdag en Zaterdag voor het stevige waswerk de rubbers verwijderd, kom ik met een hele tas aan vol met modder.
Heb nog mijn best gedaan om de 3 punten onder uit de tas te toveren voor het wassen maar ze zaten er echt niet in..ook nog een belletje gedaan naar hun kantine maar nee…
Een voordeel van ouder worden is toch wel dat je dingen wat makkelijker vergeet, bewust of onbewust.
Met de drank deed ik het altijd onbewust maar deze wedstrijd wordt voor mij een bewustje….

Wil

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen