maandag 31 oktober 2011

Verslag van de wedstrijd Potetos 2 - GVAV Rapiditas 2

Potetos 2 - GVAV 2   4-0

Een wedstrijd waarvoor zich 15 man hadden aangemeld, en daardoor ook nog wat afgemeld.
Alleen op zaterdag ochtend bleven er maar 13 over.



Op doel Richard H(eb niet veel conditie, dan keep ik toch gewoon af en toe)

In de verdediging Titus A(ls ik maar een keer de nul kan houden), Wim B(egin toch maar weer zonder bril), Eltjo D(at voetbal is toch wel zwaar),
Roelof S(chreeuwen kan ik als de beste)

Op het middenveld Henk Jan B(en gewoon veel meer dan een egoist), Arjan P(robeer het gewoon vol te houden), Sebastiaan M(aar die armen zitten daar nou eenmaal),
Remi K(an gwoon alles)


In de aanval Aafko B(reed bek kikker), Wil H(eb ik nou alweer gescoord)

Zaterdagmiddag leider Harry K(om wanneer ik zin heb)

Wissels Chris F(iks wel een opstelling), Dave D(e nul houden vind ik lastig), en toch in het tenue gehesen Chris van M(et mijn snelheid wordt ik altijd achter-
volgd)

De tegenpartij bestond weer eens uit jongere mensen, die mischien wel het idee hadden, om die oudere mensen even kapot te spelen. P2 begon deze wedstrijd zeer fel, en geconcentreerd.
Het voetbal wat gespeeld werd was  uitstekend, en er waren wat mogelijkheden voor p2. De 1-0 werd dan ook gemaakt door Wil, na een simpele pass van Remi, die Wil zag vrij staan, en zich niet bedacht, en hem logischer wijs de bal toespeelde. GVAV had eigenlijk geen antwoord op het spel van p2.
Nog in de 1e helft werd Chris F. van achteruit aangespeeld, hij nam de bal aan, en ondertussen begon Remi K. te sprinten. Chris F. wachtte heel slim, tot Remi op topsnelheid lag, en gaf uiteindelijk een briljante pass, precies op maat, waarna Remi alleen nog maar hoefde te schieten, en de bal verdween achter de keeper. We gingen dus rusten met 2-0. De eerste helft werd er zo goed gevoetbald, dat de leiders alleen maar een wissel hoefde te regelen.

De tweede helft zag er iets anders uit. GVAV zette p2 zwaar onder druk, maar p2 brak niet. Het werd zelfs 3-0, na een goede voorzet van wil, kopte Henk Jan zeer knap binnen.
GVAV besloot 1 op 1 te gaan spelen achterin. En Chris F. offerde zich op, door de laatste 20 minuten wat te gaan uitrusten in de verdediging. Uit een counter schoot, na weer een voorzet van Wil, Henk jan de eindstand 4-0 binnen. Na veel lof van de tegenstander was het tijd voor een biertje.
Want 1 ding had GVAV toch voor elkaar gekregen, vele spelers van p2 waren kapot (maar ja voor 3punten doe je dat gewoon).

Al met al, zijn we dan eindelijk in het rechter rijtje terecht gekomen.

Remi K.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen