zondag 17 april 2011

Verslag van de wedstrijd ZFC Zuidlaren 2 - Potetos 2

Zuidlaren – Potetos


Direct na de wedstrijd moest ik terugdenken aan de bijeenkomst van afgelopen woensdag.



Ik heb een wedstrijd gezien en meegemaakt die mbt de eerste drie kwartier prima is uit te leggen, 2-2 ruststand prima!!!

De lastigheid zit het hem naar mijn mening is de tweede helft. Ik heb begrepen dat het eerste kwartier van de tweede helft nog wel goed was, maar wat ik zelf daarna heb gezien , brengt mij terug bij de bijeenkomst van afgelopen woensdag. De conclusies die daar zijn gemaakt, zijn naar mijn idee, afgelopen zaterdag nogmaals bevestigd.

Geen gezamenlijk doel, mentale weerbaarheid onder de maat, veerkracht nul , kwaliteit???.

Tweede helft GAME OVER!!!!!

Gelukkig werd alles goed gemaakt in de derde helft en is al het bovenstaande zeker voor mij bijzaak en heb ik een heerlijke avond gehad. Heerlijk gegeten en gedronken.

Dit is waarom ik in dit elftal wil voetballen.

Conclusie: de perfecte zaterdag, bedankt!!!

Rene

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen