maandag 8 november 2010

Verslag van de wedstrijd Potetos 2 - Dio Groningen 2


Tja,
het wedstrijdverslag mogen schrijven. Beetje zuur gevoel als je als veertiende man geen minuut speeltijd krijgt. Gelukkig, om met Harry te spreken, had Harry de doelpuntenmakers genoteerd.....
 
Na een werkdag bier drinken, vooral veel eten en nog meer zinloos gebler mogen we constateren dat in de lijn van de doelstelling dit jaar het goed is te melden dat we op 3 man na compleet waren. Nog niet eerder dit jaar zoveel fitte, afgaand op het tempo van bierconsumptie, de hoeveelheden verorberde chinees en met name, wederom, het steeds luider wordende zinloze gebler, spelers aangetroffen. Drie afwezigen slechts, Jan zat geloof ik bij de lokale voetbalhelden die nu gelijk staan met de vroegere topclub Ajax, Chris v M had thuis verplichtingen en had schat ik in weinig zin herinnerd te worden aan zijn verrichtingen die middag (de druk van een vast nummer was denk ik te groot) en Johan had zijn buik vol van twee volledige wedstrijden achter elkaar op goal staan.
Meer bijzonderheden van deze historische zaterdag waren dat we met een bijna compleet elftal een bier hebben gedronken in de pin-up club waar welgeteld 1 vrouw aanwezig was, Sebastiaan van tafel werd geroepen door een bel Chinees, mijn kleren ouderwets een uur in de wind stonken naar rook, we daadwerkelijk een oudere garde in het elftal kunnen aanwijzen die wel heeft gelapt maar nauwelijks daarvan heeft genoten waarvoor dank, ongeslagen reputaties welke bijna allemaal zijn verdwenen en last but not least hebben we er een Quizvraag bij voor het weekendje weg: Op welke datum voor 6 november 2010 heeft ons elftal voor het laatst niet gescoord? Gegokt werd op ik geloof GRC uit voorjaar 2007, ik heb het niet terug kunnen vinden wellicht kan Harry in de archieven duiken.
Complimenten overigens voor de sfeer in het veld, geen onvertogen woord gehoord (uberhaupt nauwelijks iets gehoord overigens) en de druk van de ketel af voor een optimale performance uit bij TKB. Ik stel me beschikbaar voor het mee terugnemen van de tas met shirts na de wedstrijd edoch verkies er tevens voor nog een wedstrijd ongeslagen te blijven en stel me niet beschikbaar als speler.
Ericje

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen