maandag 15 november 2010

Verslag van de wedstrijd Knickerbockers 8 - Potetos 2

TKB Zoveel-Potetos2  2-2
 
Voor de 238e keer in een paar jaar tijd maar weer eens voetballen tegen een zoveelste team van TKB..Daar wordt je toch werkelijk niet goed van…Wat je ook probeert…je ontkomt gewoon niet aan ze…Elk jaar, jaar in jaar uit kom je die studenten wel weer een paar keer tegen!!!

Erg vervelend ook aangezien de bierprijzen er spot goedkoop zijn en je de vrouwen er gratis bij krijgt…
Nou was ik Zaterdag met de Suzuki Alto van mijn lieve moeder, dus zat het er voor papa Hartholt een keertje niet in te genieten van al dat vochtige gersten nat, maar na het douchen klapperde mijn oren daadwerkelijk weer van mijn kop bij het binnen treden van de kantine des TKB‘s…





|Links, rechts of waar dan ook….overal borsten!!!
Groten, kleinen,middelmatigen, peertjes, appeltjes, banaantjes, hitsigen,wulpsen, etc. etc..kort om..voor ieder wat wils… maar ja, ik was met de Suzuki Alto zoals ik al zei, dus na 1 versnapering..naar huis..
Nu ik dit stukje schrijf met links daar mijn prachtige dochter op mijn rechter arm ligt te slapen en ik al twee pogingen heb gedaan haar in bed te leggen,maat te vergeefs, moet ik er toch niet aan denken dat zij daar later in die zelfde kantine komt te zitten,met al dat opgeschoten voetbalvolk om zich heen..
Maar gelukkig….ze is nog maar 11 weekjes, dus dat is nog de ver van Wil’s bed show….zucht!!
Hoe het er verder aan toe is gegaan daar in de kantine op de verjaardag van Roelof zou ik niet weten maar dat zie ik morgen wel bij opsporing verzocht op nederland 1...
Wat betreft de wedstrijd ……niets anders dan lof…het voelde fijn een potetos man te zijn…helaas was de eerste helft een kwartier te kort en de tweede helft een kwartier te lang…
Ook viel het niet mee om zoals al zovaak dit jaar tegen 12 man te moeten voetballen.
O nee, toch elf, althans de laatste 5 minuten..
De uitslag deze middag was 2-2.
De doelpunten deze middag werden u aangeboden door Jut en Jul,
Of moet ik nou zeggen Jul en Jut, ik weet namelijk niet wie van jullie Jut is en wie Jul…
 
P.s. Eltjo”is Roelof er ook”Drent …welkom op het veld..mooi dat je bij ons in het elftal bent gaan voetballen…echt super!!
 
Wilfred

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen