vrijdag 1 oktober 2010

Verslag Potetos 2 - Westerlee 2

Potetos 2 - westerlee 2   uitslag 2-2

Hier alsnog mijn verslag van de wedstrijd van afgelopen zaterdag.

Dit was een historische dag voor potetos 2 want Jan B. was weer eens aanwezig naar een maand afwezigheid.
Ze hebben mij niet eg gemist volgens mij want ze hebben een goede reeks neergezet van 2 gewonnen en 1 gelijk.
Maar nu naar de wedstrijd van afgelopen zaterdag.

We begonnen met Onno in de spits en dat bleek geen slechte keuze te zijn want hij maakte de 1-0 voor ons.
Daarna zakte ons spel wat in en naar een goede aktie en een slechte fout van Aafko werd het 1-1 (richard kon er nix aan doen)
Naardat Onno geblesseerd uitviel kwam Willie erin en was er wat meer dreiging voorin(sorry Onno,maar je leeftijd telt hier wel mee)
Voor de rust werd het ook nog eens 1-2 voor Westerlee.
In de rust nog een peptalk en de wissels werder door gegeven en naar een lekkere peukie begonnen we weer aan de 2e helft.
We begonnen de 2e helft wel beter dan de 1e helft en er kwamen wat kansjes voor ons.
Naar een "handsbal" in het strafschop gebied kregen we een vrije trap buiten de 16!!!!. Willie schoot hem net mis.
Een tijdje later kregen we weer een vrij trap die Willie er wel mooi in schoot, en daarmee de eindstand bepaalde op 2-2.
Ik wou onze nieuwe sponsor nog even bedanken voor het lekkere biertje in de kleedkamer(wat niet meer mog tog).
Nu we een nieuwe shirt hebben verwacht ik eindelijk ook eens een keer nieuwe sokken( wat ons al een jaar is beloofd).

Dit was het verslag van Jan B.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen